петак, 27. мај 2016.

#Bodysuit

Dobro jutro ,

Jedan od mojih majskih favorita nalazi se u ovom postu , pogađate koji? :)
Bodysuit iz Zare mi je odmah zapao za oko zbog zanimljivih aplikacija ali i udobnosti koju pruža.Ovo leto veoma popularan komad , nosiv u različitim kombinacijama definitivno mi neće biti jedini - uskoro post sa još jednim takvim komadom :)

Ukoliko još niste pogledajte moj novi video, a mi se vidimo u narednom postu <3

I ovaj put za slike je zaslužna Nuša <3
















 Košulja,bodi i farmerke - ZARA
Patike - ADIDAS
Narukvica - DSQUARED
Sat i narukvica - MICHAEL KORS
Naočare - PRADA

2 коментара:

  1. Анониман27. мај 2016. 08:23

    Imas odlican stil, svidja mi se sto ne podilazis tinejdzerima koji dosta prate blogove i slicne stvari a opet ne oblacis se babasto. Citav izgled je bez greske, nosiv za svaki dan sto mi je jako bitno.

    ОдговориИзбриши